De quan a antanyo utilitzava el Fotolog...

I resulta que un bon dia... PAM! Fotolog creat! Seguint la premisa de "una imatge val més que mil paraules", algú creà la xarxa social virtual anomenada Fotolog. Aleshores corria una època on la nostra societat no entenia de Facebooks i encara menys de Twitters (per esmentar-ne alguns, els més coneguts vaja). Alguns ja teniem el MSN, però calia quelcom més per fer-nos conèixer dins la gran societat. Així doncs, que millor que crear un sistema per publicar fotos diaries en una societat clarament marcada per la imatge?

En el meu cas vaig crear-me una conta Fotolog l'estiu de 2007. M'ho vaig pensar més d'un, dos o tres cops abans de crearme'l. El que més temia... I si la gent no m'escrivia dins les meves actualitzaxions? Encara m'agafaria una depresió! Peró al final tot arriba. I, efectivament vaig crear-me una conta amb l'usuari anomenat xavi_ge (xavi + gegant. gegant??? Què raro no?).

El mateix dia de creació vaig fer la primera actualització. Era una foto de la meva cara. M'havia de fer conèixer no? Així doncs, qui mires el meu fotolog sabria quina cara faig. Les actualitzacions es van anar fent, i la gent m'escribia! Tota una "sorpresa" per a mi (aquí veieu alguns tics de la meva "antiga" inseguretat). I això em va fer continuar actualitzant. La meva estada al Fotolog no va ser sempre agradable, doncs en més d'una ocasió havia vist fotos de companys que em van fer mal... Més d'un cop m'havia enraviat i m'havia posat a eliminar actualitzacions amb la intenció de tancar-lo. Però la gran feinada per eliminar les diverses fotos em van fer reflexionar una mica. Però bé, tot plegat no deixen de ser fantasmes del passat! Al cap i a la fi no tot és el que sembla...

Així doncs, la llarga estada, amb la respectiva evolució del mateix (passaria d'un flog informal a un de... diguem-ne pseudo-abstracte) dins el mon floguer va finalitzar a les acaballes del 2009. La gent ja no es mirava tan el fotolog, no actualitzava tan i, per tant, no comentava tant, i fins i tot hi ha qui es dedicava a tancar les seves contes! Sembla ser que tanta vida pública noa cabava d'agradar a segons quí... Per això vaig decidir tancar barraca també. La mateixa foto que va obrir el flog, el va acabar de tancar. I posteriorment una foto de color verd, color de fons, acabaven de donar per "mort" el meu flog.

No obstant, la conta encara existeix i encara ara, i de tan en tant, hi passo per fer un cop d'ull amb certa nostàlgia. I és que tenim mitja història escrita a internet, i l'altre mitja pendent de posar-la!

No us extranyi, però, que properament utilitzi el present blog com un fotolog. I és que...
"una imatge val més que mil paraules"

Comentaris

Entrades populars